Black Snake Moan, Justin Timberlakes nya genombrott?

Justin
Black snake moan
Jag är ett stort fan av Christina Ricci (till höger) och är en regelbunden besökare av hennes fansite.
I den nya filmen som nu står klar spelar hon mot Justin Timberlake.
Filmen handlar om Rae (Ms Ricci) som är sexmissbrukare. Det ska vara en stark film och kärlek och att se kärlek ur ett annorlunda perspektiv. Vilka faror utsätter man sig för som sexmissbrukare?
hur tar en partner emot att ens flickvän ränner på kvällarna.
Justin kommer in i rollen som Raes pojkvän, han är pojkvännen som ska åka till Iraq för ett bra tag.
Rae blir brutalt misshandlad en kväll och ligger inför döden.
Då kommer han, han som kommer att kämpa för Raes liv som sex missbrukare, Och det är ingen mindre än Samuel L Jackson.

Filmen kommer att ha biopremiär framåt våren. Jag längtar som aset. En bunt superbra skådisar och en ny skådis, kan bli väldigt intressant eller vad tror du?

tala ut
Postat av: Sofia

tack :D

Postat av: Lisa

Joo, det kan bli intressant. En blandning av väldigt olika skådespelare :)

2006-12-22 @ 10:21:07
URL: http://aife.webblogg.se
Postat av: Samira

Jag längtar jag meeee... :D fler bra filmer med Justin ser jag fram emot.. Alpha Dog kommer också om inte så länge.

2006-12-25 @ 22:27:54
URL: http://abassifar.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Sofia - vsg :)

Lisa - yes, eller hur?

Samira - Ja det gör jag med! Jasså? vad trevligt!

2006-12-27 @ 20:26:05
URL: http://johannastic.webblogg.se

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback