Utmaning - All I want for xmas

Dear santa

Utmanad av
Nora & Lisa
Utmaningen gick ut på att visa vad man önskade sig mest, kan inte säga att jag önskar mig något mer än nått annat, så här slänger jag ihop lite av vad jag vill ha i jul :)

DEAR SANTA
1. Samsung d830 röd. 2. Ralph Laurens Hot. 3. Filmer, jag är ju en sucker för rysare och sen vill jag gärna ha walk the line, en så stark film. 4. HARRISON FORD jamey. 5. Roland Mouret inspirerad klänning.



tala ut
Postat av: Nora

Fin klänningen var! Har sett en liknande på Vero Moda, kan det vara den? Annars kanske det är ett bra budjetalternativ om den där inte skulle vara det och du inte skulle få den i julklapp :)

Postat av: Johanna

Nora: nej det är itne dne från vero moda, men vad kul att de har en liknande, det vore underbart! för jag är totalt nerkärad i denn klänning! :D

2006-12-18 @ 14:40:50
URL: http://johannastic.webblogg.se
Postat av: Kerstin

Åh, telefonen är ju grymt snygg alltså :)

2006-12-18 @ 14:50:20
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback