Mini shopping & Bio - Saw 3

Bio - Saw 3Ärligt talat,
Vem har missat saw filmerna? (förutom min mamma)
Har inte ni precis som jag blivit helt fast vid dessa brutala och genomtänkta filmerna? Den första var grym, den andra var bra, den tredje? vad ska jag säga, kött så det räcker och blir över, men höll manus? Jag tycker definitivt att filmen är värd att se. Men det var to much of a good thing (?!)

Alla som sett trean förstår nog vad jag menar.
den här skenade iväg helt enkelt. Morden var vidriga och brutala, precis som jag vill ha det.
Men en film utan bra "hållning" får ett stort minus.
Sminkningarna är grymma och filmen var väldigt bra gjord.
och en fjärde film kommer, javisst vänta bara.

den får 3 av 5 möjliga. Välgjord och genomtänkt, men gick helt enkelt för långt den här gången.

tala ut
Postat av: Nora

Jag kan erkänna att jag faktiskt har missat dom... Jag blir typ rädd när jag ser Medium så jag lär ju inte kunna sova på två veckor efter att sett den där ;)

Postat av: Johanna

Nora - hehe ja man ska nog hålla sig ifrån saker som man vet att man inte klarar av, pallar du inte medium är nog detta inget för dig!

2006-12-02 @ 10:21:03
URL: http://johannastic.webblogg.se
Postat av: Kenza

Saw filmerna är fan de bästa filmerna som finns ! :D

2006-12-09 @ 20:03:54
URL: http://KENZAAS.blogg.se

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback