Utmaning - Visa mitt rum


Rum
RuumRum

Jag blev utmanad av
Nathalie att lägga upp bilder på mitt rum.
Och eftersom jag inte har så stort utrymme så skäms jag över att säga att så här ser mitt rum ut städat!
haha har så mycket väskor, smink och accesoarer så jag inte vet vart jag ska ta vägen!
Jag har länge drömt om en stor garderob men som sagt. This is it. På grund av för lite utrymme.
Mitt rum är smyckat med mycket marilyn monroe detaljer, jag har tavlor, ramar, kort, väska mm med henne som motiv!
Rummet målade jag själv under en veckas period för ca två år sen nu!

tala ut
Postat av: nilo

älskar väskorna :)

Postat av: Karin

fina marilyn tavlor:)

2006-12-06 @ 17:19:01
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback