Cover girl

Cover girl

Jag såg på kellys blogg att man kunde göra ett eget tidningsomslag.
lite kul faktiskt, det var svårt att få färgerna och alla detaljer att gå ihop, men roligt var det!
här gör du det

tala ut
Postat av: Antonia

vad fick du för betyg? jag gjorde exakt likadant ;)

Postat av: Emma Andersson

Är det inte bättre att hålla sig till ett språk man kan om man ändå inte kan hantera ett annat språk? "Lipstic" (lipstick) och "Speacial" (special) känns ändå som ganska lätta ord och de kan du inte stava. Jag menar absolut inget illa, du kanske lider av dyslexi eller nåt. Förlåt i så fall. Känns bara som att om man inte klarar av att tala/skriva nåt språk så behöver man ju inte använda det om man kan ett annat.

2006-10-31 @ 23:44:32
URL: http://jagharingenblogg.se
Postat av: Emma Andersson

Åh, det där lät lite klumpigt, men jag hoppas du förstår vad jag menar. :)

2006-10-31 @ 23:53:01
URL: http://jagharingenblogg.se
Postat av: hej hopp

men emma, lipstick fick inte plats och speacial är ju en "sammanslagning" av special och facial vilket du borde fatta...

2008-02-02 @ 02:06:24

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback