Jag ska dansa hela natten lång..

Dans för mig..
Med de orden vill jag säga att dansen är så mycket för mig, jag är ingen elit dansare, jag har
aldrig tävlat i dans och vunnit en massa fina priser.
Dansen går inte att beskriva i ord för mig, det är något så vackert, det talar för sig själv.
Jag älskar modern dans/balett, Jazz, Hip hop, street. ALLT. det är så vackert.
Jag vill bara dansa, jag vill bara visa världen, jag vill bara dansa ut!
Förstår ni känslan av så mycket vilja?
Jag ska bli henne ni ser i musikvideos, jag vill inte vara sexidealet, jag vill vara dans idealet, jag vill att folk ska gilla det dom ser.
Jag vill leka med stegen och låta musiken styra mina steg.
Musik, sång, dans, skissa & teater.
Mitt liv, min lycka.

Så vad gör dig glad? Du kan ju se det som en utmaning om du vill!
Bortse gärna från mode intresset.
För det älskar vi alla ;)

tala ut
Postat av: Lisa

Dans, dans, dans och åter dans, finns det nått bättre?

Postat av: sanna

dans är underbart. likaså musik! (:

2006-10-15 @ 16:28:34
URL: http://spaderdam.webblogg.se/
Postat av: Johanna

ja absolut,I just live for it!

2006-10-15 @ 19:19:58
URL: http://johannastic.webblogg.se

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback