UTMANING, 9 BÄSTA KLÄDKÖP

UtmaningJag har nu tagit mig an den roliga utmaningen som elizabet uppmanade sina läsare att göra, Ta fram sina 9 favoriter inom klädväg.

1. Svart Omlott klänning, H&M, Tyvärr så används inte denna så flitigt (kan bero på urringningen) Men den anpassar sig väldigt bra till just min kroppsform, den tar fram dess bästa sidor!
2. Rött skärp, Pieces, älskar detta enkla röda skärp som blir det där lilla extra på en vardaglig outfit.
3. Grön stickad klänning, H&M, Älskar denna klänning! Har ingen annan att tacka än anna, Den passar perfekt till vardags som till fest, trivs otroligt bra i den.
4. Hjärt Halsband, Åhlens, detta lilla tjusiga halsband funkar till nästan allt, det är enkelt men väldigt stilrent.
5. Armband, Asos, Detta lilla söta armband är en favorit som även den piffar till det mesta.
6. Svart Kofta, Lindex, denna underbara kofta är en favorit, den gör vadragen lite roligare och jag älskar v-ringningen och de stora knapparna.
7. Olivbrun väska, Pieces, älskar denna väska, den funkar från allt från fest till vardags, jag får plats med jobb och träningskläder i den. Helt underbar!
8. Leopard sjal, Gina Tricot, Även här så används inte denna sjal så mycket som den borde göra, även denna är pricken över i:et, Den piffar till en vanlig trist outfit och gör den väldigt rolig och intressant.
9. Lee jeans, Dessa jeans är mina favoriter endast för att de passar min kroppsform så väldigt bra, den tar fram det bästa, sitter inte för tighta och känns väldigt bekväma!

tala ut
Postat av: Nora

jättefin väska ! ja behöver en ny vardagsväska, min älskade har helt tappat formen , något tips?

Postat av: Johanna

Nora: tack :), Ja det beror helt på vad du är ute efter! Jag älskar dessa stora väskor, de små gillar jag med, men de blir inte lika mycket till användning! Jag tycker verkligen du ska gå till en otippad dam affär eller liknande, du ska bara veta vad man kan hitta ;)

2006-10-12 @ 22:28:49
URL: http://johannastic.webblogg.se
Postat av: Proma

fin sjal :)

2006-10-15 @ 11:08:47
URL: http://garderobenfull.webblogg.se

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback