H&Ms herravdelning

H&M
Jag är verkligen ett typiskt flick/tjej ideal, jag är aldrig över och rotar på herr avdelningen unless det inte är till en karl som fyller eller bara är allmänt värd något. Så som sagt, att köpa herr kläder är verkligen inte min grej, även om man kan fynda! Men när jag såg denna enkla men endå så oerhört snygga skjorta kunde mina ögon inte låta bli att blinka köp-köp! Tur att jag inte hade pengar, men jag tror nog det kanske blir till att prova och sedan kanske köpa! annars köper jag den till min karl!

199 riksdaler och den blir din!

tala ut
Postat av: anna

Tack så mycket =)
Jo, man kan hitta saker lite överallt på H&M Både på barn och herravdelningen.

Postat av: Jess

Jag hade en liknande på mig idag.. (A)

2007-08-21 @ 22:25:29
URL: http://metrobloggen.se/jessjess
Postat av: Anonym

så himla snygg! jag säger bara, låt oss köpa den!

2007-08-22 @ 16:35:03

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback