Jennifer Love Hewitt, bilderna hela världen talar om

image464 Jennifer

Dom flesta har nog redan sett beach bilderna som togs under förra veckan på den annars väldigt smale Jennifer Love Hewitt (Jag vet vad du gjorde förra sommaren, ghost whisperer) Jag upplever det väldigt komiskt att media nu börjat kalla henne för mullig och fet, vad är det för skitsnack egentligen? När ska både media och världen öppna ögonen och inse att det är precis så här vi normala kvinnor ser ut!
Vi är miljontals som ser ut så här och så borde egentligen idealet vara.
De som skriver detta om henne i media ser säkert själva ut som henne men de manipuleras av sig själva!
 Jag förstår inte vad som riktigt händer med världen?
Jag menar ärligt talat? Ska man skratta eller gråta? 
Jag hoppas att Jennifer fortsätter stå på sig och står upp för sina kvinnliga former, det kan inte vara lätt när media trackar henne, men hon ska veta att hon har miljontals kvinnor står vid hennes sida.

tala ut
Postat av: anna

så jävla bra skrivet johanna! fler borde och behöver inse att kurvigt är snyggt och inte tvärtom! heja kurviga kvinnor!

Postat av: Frida

bra skrivet :)
Men man undrar o hon sett ut sådär jämt & döljt det, för jag har alltid sett henne som "smal" om man kan skriva så?
Folk som klagar på andra är bara avundsjuka, thats it :)

2007-12-11 @ 17:12:46
URL: http://froidans.blogg.se
Postat av: Johanna

Hon är ju definitivt mycket vackrare nu än vad hon var då! Tycker om hennes kurvor, dom är fina! :) Kram påre!

2007-12-15 @ 00:34:56
URL: http://bicini.webblogg.se
Postat av: Therese

Bra att du tar upp detta. Jag tror jag har likadan figur som henne. Kort, breda höfter men ser annars liten å nätt ut.

2008-01-26 @ 23:31:12
URL: http://t3zz.blogg.se

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback