Och om jag vill se ut så här i sommar


En kombination av dessa tatueringar. Så vackra, men endå så stora.
Ärligt talat, man lever bara en gång, och ibland kanske man ska satsa?
De här fjärilarna är inte den typiska fjortis tatueringen alla gjorde på magen
eller i svanken tillsammans med en tribal (ta inte illa upp till er som har så, det var säkert jätte snyggt då)
De här tatueringarna känns mer, jag vet inte. vackra är dom iaf!
Vad tycker ni?

tala ut
Postat av: elin

Jag är inte riktigt för stora tatueringar, jag har själv en mindre stjärna.. men riktigt så stora som på den högra bilden tycker jag inte e så fint.. vart har du planerat att göra din då? på överkroppen eller under? :)

Postat av: Johanna

Elin: Jag kan tycka det är snyggt med stora om det verkligen är något klockrent! perosnligen had ejag tänkt göra lika stora fjärilar som på första bilden, men med de färger som är på andra bilden :) Typ på sidan, som den första :)

2007-02-25 @ 16:50:37
URL: http://johannastic.webblogg.se
Postat av: Nora

Tycker att de på andra bilden var fina, men skulle vara ännu finare om dom var lite mindre! :)

2007-02-25 @ 19:49:37
URL: http://aife.webblogg.se

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback