H&M vs LaRedoute

H&M vs LaRedoute
Igår när LaRedoute katalogen trillade ner i våran brevlåda så kunde jag inte låta bli att påminnas om H&Ms sötnos då jag såg LaRedoutes klänning som påminde ytterst om h&ms. Inte för att jag tror att någon härmar nån annan bara det att de var väldigt lika på sätt och vis! Priset skiljer sig däremot på hm är klänningen din för 400:- och på laredoute blir klänningen din om du hostar upp 1 370 :-

tala ut
Postat av: Aenigma

Klänningen ifrån H&M måååååste jag ha!!! har inte sett den innan... finns den i H&M katalogen alltså? Var ju hur fin som helst på en 70-taligt, lite omodernt, bohemiskt vis! Kärlek vid första ögonkastet, japp. :D

Postat av: Johanna

Aenigma: hehe ja visst är dne inte för söt? jag tror att den ska finans där, känner mig ganska så säker! annars har du den på Hms hemsida :)

2007-01-10 @ 16:40:14
URL: http://johannastic.webblogg.se

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback