Acception

marilyn
Mitt skönhetsideal är/har och kommer probably alltid vara Marilyn Monroe, jag har aldrig förstått och vill nog inte heller förstå mig på de människor som strävar efter "The Nicole Richie body"
Vissa äcklas av denna bild, varför? Jo för att låren och rumpan är "way too big", för mig är det vackert och kvinnligt, vem vill inte vara kvinna? och framför allt, vem vill inte vara allt en kvinna står för?

Hoppas folk rycker upp sig och kan börja "face the reality", vi är bara normala, helt enkelt! varför kan vi inte lära oss acceptera det?
jag gör det, jag känner många som gör det, men många är inte tillräckligt, det är för få att säga många, alla skulle passa bäst för att tillfredställa helt.

Att vara smal är absolut vackert, men likaså är kurvor, svält dig aldrig, älska dig själv, lär dig älska dig själv.


Take care lovers <3

tala ut
Postat av: Anonym

som vanligt bra skrivet av dig. och jag håller med dig i det du skriver, och önska också att flera kunde hålla med tex dig och mig med att kurvigt är något vackert och inte något fel. dina inlägg hjälper även mig när jag har mina dåliga dagar. <3

2007-07-12 @ 23:44:15
Postat av: Kristina

Håller verkligen med dig!

2007-07-15 @ 22:33:24
Postat av: Kristina

Håller verkligen med dig!

2007-07-15 @ 22:37:55

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback