Jag känner mig så himla lycklig!

Lycklig
5 bra att vara Johanna Pettersson

Jag har funnit kärlek, många varma sköna känslor.
Det kryper i hela kroppen! jag avgudar dig!

jag och min bästa vän åker till Kroatien på lördag, som vi väntat <3

jag har fått en supersmaskig lön!

jag fick veta att vi kanske åker till USA över Jul och Nyår!

Liseberg, skarasommarland och långa, varma sommarnätter väntar framför mig!

tala ut
Postat av: anna

bra grejer! jag vet att detta kanske kommer låta dumt och jag vet att du inte menar något illa mot mig, men jag måste ändå få skriva det. det skär nästan i mig när ni skriver "min bästa vän" "du är bäst" för för mig är ni så mycket så ni anar inte, båda två.

2007-07-13 @ 00:08:07
Postat av: Johanna

nej sjävklart låter det inte dumt, jag fattar hur du tolkar det, had ejag åkt med dig had ejag istället skrivit "åker iväg med min bästa vän anna", ni är exakt lika mycket för mig. anna du är bäst, den bästaste och jag blir jätte ledsen att du tolkar det så, men jag förstår dig ju, jag älskar dig min bästaste vän :)

Postat av: anna

skönt att du förstår mig johanna. och det värmer så när jag läser det du skriver! du får mig att le, skratta, leva. jag älskar dig min underbara bästaste vän!

2007-07-17 @ 17:02:18

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback