Är vi osäkra, påverkar vi vi varandra eller tycker bara alla att det är sjukt snyggt?

?r vi f?r os?kra,p?verkar vi varandra eller tycker bara alla att det ?r snyggt?Är det bara jag eller känns det inte helt otippat att hms vår och sommarkollektion skulle ta slut på bara några dagar?
Jag ser på kläderna och tänker, ja visst är det snyggt, men inget jag vill tävla med hundra tusen andra galna tjejer/kvinnor och för att till slut, vadå, gå runt och se ut som alla andra gör? Jag tycker absolut inte det är fel att man köpt sig dessa söta kläder, men ibland känns det som att man bara köper typ Viktor & Rolf bara för att man ska, eller som i detta fall, vårkollektionen, bara för att man ska!
Genom att halva sverige bär detta plagg försvinner dess charm & personlighet.

Jag själv älskar att vara unik och gillar att bära sånt som andra inte har, eller göra om det till något eget. 
Vad jag menar med detta inlägg är bara, Köp det DU tycker är snyggt. Och buda inte dubbla priset av dessa plagg på tradera bara för att du känner att du bara ska ha för alla andra har det.
Sen kanske man personligen bara gillar ett plagg och vill ha det, utan att tänka på att många slåss om det.
Men som sagt; var du och köp det du gillar! Don't be afraid to be you!

Take care lovers!

tala ut
Postat av: aenigma

Huvudet på spiken! Det viktigaste är ju att man tycker om det själv och att man trivs i det man har på sig. Sedan spelar det ju egentligen ingen roll alls om det är trendigt och redan bärs av 50 000 Ebba kopior. :)

Postat av: Johanna

Aenigma: ja absolut, jag menar just att man ska köpa vad man gillar! och inte känna pressen att köpa något just för att alla andra har eller säger det!

2007-03-15 @ 21:00:52
URL: http://johannastic.webblogg.se
Postat av: malla

Bra skrivet Johanna!! Haft en bra dag annars?

2007-04-02 @ 18:14:32
URL: http://gullstrand.blogg.se

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback