Den 13:e Mars, Min dag, Min 18 års dag!

image337Ja, nu är detta busfrö 18 år och det har och ska kalasas
ännu mer för det!
Helt plötsligt kan man känna hur möjligheternas dörrar öppnar sig.
Jag är nu myndig, jag är nu stor! Inte för att det känns så.
Men jag är glad! Det som man så länge längat och väntat på, det är nu här och så blir det för alltid!

Just nu är det mycket vårkänslor som kryllar i min kropp.
Lycka, obeskrivligt lycka!

Och om jag blev glad när jag fick de efterlängtade solglasögonen och den superfina bikinin från h&m av mina kära vänner!
Bild kommer, det låvar jag!

Det har varit dåligt bloggande, men mina vänner! Det beror endast på att släkt och så har varit här.

Men nu är jag tillbaka!


Take Care lovers <3

tala ut
Postat av: Lena

Grattis! :D

Postat av: Nora

Grattissssss :D

2007-03-18 @ 14:00:02
URL: http://aife.webblogg.se

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback