Nya crocker jeans + tradera vintage kjolen

Crocker jeans Vintage kjol 
Åhå idag köpte jag mina efterlängtade crocker jeans som är fantastiska i modellen! Så nöjd är jag!
Och sen en bild på den adorabla kjolen som jag i mina baktankar tänkte omvandla till klänning då jag
flitigt la ett bud och vann den för ynka 20 kronor på tradera!
Idag är mitt humör på topp må jag säga! och FÖRLÅT för dåligt bloggande.
Kan upplysa er om att jag legat i 40 graders feber i veckan (min normal temp är 36.6)
Men nu är jag här igen!
Hoppas alla får en super bra helg!


tala ut
Postat av: Malin

Tack för komplimangen :D Va glad jag blir! Äntligen har all färg och toning växt bort och färgen är som den ska igen :) Tar lång tid innan jag färgar på nytt u ;) Klänningen eller kjolen ;) var SÅ söt fiffigt av dig.. Tradera är BRA att ha.. :)

Postat av: Malin

Tack för komplimangen :D Va glad jag blir! Äntligen har all färg och toning växt bort och färgen är som den ska igen :) Tar lång tid innan jag färgar på nytt u ;) Klänningen eller kjolen ;) var SÅ söt fiffigt av dig.. Tradera är BRA att ha.. :)

2007-03-02 @ 17:28:46
URL: http://thisismyown.blogg.se
Postat av: Malin

Tack för komplimangen :D Va glad jag blir! Äntligen har all färg och toning växt bort och färgen är som den ska igen :) Tar lång tid innan jag färgar på nytt u ;) Klänningen eller kjolen ;) var SÅ söt fiffigt av dig.. Tradera är BRA att ha.. :)

2007-03-02 @ 17:36:43
URL: http://thisismyown.blogg.se
Postat av: Nora

Wow, snyggt! :)

2007-03-03 @ 01:39:41
URL: http://aife.webblogg.se

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback