Marc Jacobs underliga skor

Marc jacobs
Jag har alltid sett på Marc Jacobs som en slags konstnär, han lyckas oftast och han vågar ta steget längre. Men den här gången kanske han gick (ordagrant!) lite över gränserna. En klack som inte ens sitter som en klack. I don't get it.
Hot or not?

tala ut
Postat av: Johanna

Okej, du är den enda jag avslöjar varit klääningen kommer ifrån för! Gissa en gång?

H&M, givetvis. :)

Och jag har bestämt mig för att behålla den! Men jag har lite problem med den, för i och med att jag är så lång och tanig måste jag köpa den i storlek 34 för att den ska passa på kroppen- vilket resulterar i att den blir VÄLDIGT kort :P men det är smällar man får ta! ;)

Kul att du hittade min blogg! =) Kram, från en annan Johanna... :)


Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback