Vad världen vill ha är kurviga kvinnor och äldre männ!!

Sexiest

EW.com gjorde en undersökning där titeln löd "Sexigaste kvinnan och mannen någonsin", på denna lista var stjärnorna från 40 talet och uppåt 2000 talet med, endast män och kvinnor som majoiriteten bestämde. Det slog mig att alla kvinnor som var med på kvinnan var endast de med kurvor, den enda kvinnan på listan som var catwalk smal var Audrey Hepburn, fast hon har ju sin kvinnlighet på sitt sätt trots allt! Hoppas bara detta får många av er att sluta fokusera så mycket på en kurv centimeter för mycket än för lite. Karlarna vill ha dig som du är! Men till ämnet; Angeklina Jolie krossade både Marilyn monroe, Jessica Alba och andra sexikoner medans Wentworth Miller tog hem matchen över både Clintan, Mark Wahlberg och en hel del andra smaskiga män, och var med nu på att titeln inte är årets utan tidernas sexigaste!! Jag hade nog personligen valt Marilyn Monroe och Harrison Ford, eller Clintan (smaskens!) men alla har vi olika smak så klart! Men för att följa rubriken, märker ni nu egentligen hur idealet ska eller egentligen är? För kvinnan: naturlig och kurvig, ja kvinnligt helt enkelt! Medans vi kvinnor gillar ena riktiga karl-karlar!! Så det manliga idealet handlar mest om utstrålningen, jag tror inte det är själva utseendet som styr så, så länge han har den där blicken som säger "I know what I want". Jag tror vi kvinnor har en grej för äldre män just för att de är mer mogna.
 
 

tala ut
Postat av: Isabelle

Tråkigt bara att Jolie har gått och bantat ner sig massor. De senaste bilderna jag sett ser hon ju nästan sjuk ut - axlarna knotiga osv. Läste dock någonstans att hon var gravid. Hoppas isånnafall att hon behåller lite av graviditeshullet efteråt, så att hon blir som förr kroppsligt sett.

Postat av: Jennie

Svar: Visst är den bra bra =) Love it!

Jag gillar män som ser yngre ut, som Wentworth. Men som sagt alla har ju olika smak ;)

2007-11-05 @ 16:34:05
URL: http://secretzodiak.blogg.se
Postat av: You know you love me

Ååhhh jaaa, lite harrison ford sitter aldrgi fel½

2007-11-06 @ 05:42:28
URL: http://murdle.tjejsajten.se/

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback