Changes

tråk
Saker och ting förändras, människor förändras och de rätta sidorna stiger fram.

Just nu: Nyss hemkommen från hård fett träning från Gymmet. Nu återstår någon lätt mat bit och lite pluggande inför morgondagens Islam prov.
På fredag åker jag iväg till Stockholm, lite små shopping ska vi allt kunna klämma in.
Har lite planer på att göra ett roligt reoptage. Kanske om vad vi kan hitta i min garerob.
eller kanske vad vi kan hitta i någon annans garderob?
Vem vet. It will be a suprise!

Måste kila!

Take care lovers!

tala ut
Postat av: Johanna

Äsch! Spela roll om det är en orm, mask, pappegoja heller katt, djur är ju fantastiska i vilket fall! Personliga, egensinnade o mysiga. Finns alltid där när man behöver dom. ^^

Postat av: Johanna

Hej lady! Jag har numera en lösenordsskyddad blogg, men vill du ha mina inloggningsuppgifter kan du skicka ett mail till [email protected] ! om du vill fortsätta läsa den dvs. ;) ha det bäst!

kram kram //Johanna

2007-10-14 @ 14:20:50
URL: http://bicini.webblogg.se

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback