Is it a keeper?

Is it a keeper?
Fan har lite små ångest, ska jag behålla jackan eller ej? jag älskar hur den puffar ut och den ät jävligt stilren. So 50's!
Precis som jag vill ha det, men min pojkvän och lillasyster säger att det ser ut som en morgon rock? äsh. men är endå väldigt osäker. Ville ju ha en annan modell men den jackan tog slut på ett snapp. F*ck! jaja, jag har på mig till helgen iallafall.
svårt.

tala ut
Postat av: Nora

Sv: Självklart kan det vara bara sanningen, men jag förstår inte grejen att lägga ut bilder där man bara tagit kort på sina myskläder för att skriva vart de kommer ifrån.
Förövrigt, det är defenitivt en keeper! :)

Postat av: elin

Behåll den till tusen! Den var hur fin som helst på dig! (:

2007-09-26 @ 16:32:23
URL: http://elinblogg.blogg.se
Postat av: anna

den är skit läcker och ser absolut inte ut som en morgonrock! keep it baby.

2007-09-27 @ 16:19:18
URL: http://annus.blogg.se
Postat av: Louise

jag ÄLSKAR! den jackan, vill så gärna ha en vit! får se hur det blir med det.

2007-10-02 @ 12:45:44
Postat av: Substantiv från BDB

Lite för sent att skriva nu kanske, men behåll den!! Ursnygg ju!

2007-10-09 @ 20:49:01

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback