Thanks for findig yourself back!

Mih
Jag är tillbaka, och här för att stanna, I PROMISE! ska updatera bloggen oftare, bloggen är trots allt viktig för mig.
Var inte rädda för att kommentera om vad ni vill läsa mer om, eller vad som är intressant med just den här bloggen!
Idag läste jag en rad positivia kommentarer från en tjej, hon hade även länkat mig på min sida. Tack johanna det gör mig så himla glad och motiverad! du gjorde min dag tjejen!

Dagens citat av Ida 2 år.
Morfar (min pappa) började skälla på mig om att jag var lat angående körkortet. Då sa Ida först - Morfar nu slutar du bråka med johanna! sen var han lugn ett tag men började sen små bråka lite med mormor (mamma) då säger Ida, Nej morfar nu börjar jag bli vriktigt trött på dig!
det är så komiskt bara när en så liten tjej säger såna roliga saker med sin lilla bebis röst, sen låter hon så mogen i språket också. Gud vad jag skrattade!!

tala ut
Postat av: Johanna

Jag sa ju bara sanningen! Din blogg är helgrym! keep it up girl! :D
//Johanna
P.S. Du har också ett fint namn ;) D.S.


Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback