Where did she go wrong?

Where
Att vara blond och korthårig har alltid varit mycket stilrent och tjusigt. Men kort och blondt i all ära, vad är detta jag ser?
Jag har aldrig varit ett större fans utav Bruce willis och Demis moores dotter Rumer Willis, men sen klippte hon sig och skaffade sig en stil (typ som Kelly Osbourne) och då började hon se bra ut!  Det gick hem hos mig. Men under veckan har hon typ doppat håret i blekmedel eller nått i hopp om en fin blond nyans. Håret är ju gul oranget och värst av allt, så där härligt lagom slitet! fel fel, Vi hoppas hon snart ser vad vi ser och tar sig tillbaka till den mörkare hår nyansen.

tala ut
Postat av: Johanna

Antar att det var detta du frågade efter;
En tablet är en ritplatta man kopplar in i datorn som har en trådlös penna, så ritar man på plattan med pennan så kommer det upp i datorskärmen. Riktigt bekväm om man gillar att rita i Photoshop som jag gör. ^^ http://www.webhallen.com/prod.php?id=75855 sådär ser en sån ut! =) Kram kram!

Postat av: ida

dom där bilderna är väl photoshopade? sådär kan hon väl inte se ut i ansiktet? :O:O

2007-10-03 @ 21:07:12
Postat av: Johanna

Men gud! Vad har hänt med min favoritblogg? =( Uppdatera mera! *peppar* ^^
Kram kram Johanna

2007-10-05 @ 23:02:15
URL: http://bicini.webblogg.se
Postat av: lovisa (:

nej usch ! :( BRUNT ska hon ha! :O

2008-01-15 @ 21:54:49

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback