Att köpa eller inte köpa Nude-bra?

image653Någon som provat att använda den så
kallade nude-bra(n)?

har funderat länge på att köpa en och nu när sommaren börjar närma sig och man oftast bär tunna kläder så tror jag att en nude-bra kan komma väl till hands.

Vet att en nude-bra kan komma att behövas till min studentoutfit!

Nu den stora frågan, har du/ni provat en nude-bra någon gång?
Är det något ni rekomenderar i så fall?

Sen är även frågan vilken storlek man ska ha? en A eller en B?

tala ut
Postat av: sabina

Shiit hur sitter en sån där kvar, fattar inte??!, verkar dock smart... :P

2008-04-09 @ 17:04:36
Postat av: Johanna

Sabina: alltså den är typ lite klistrig, elastisk eller nått. Det blir inte klibbigt men ja något konstigt är det! den går iaf att använda minst 100 ggr säger dom :)

Postat av: sabina

Jaha då förstår jag. Då tycker jag att du ska pröva den, låter bra :)

2008-04-09 @ 19:28:18

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback