Nykär igen!

image640
I vem om inte Brolle Jr? jag älskar hans låt "playing with fire" och har tillfälligt bytit ut destination calabria till den bara för den gör mig så lycklig och sprallig! Så lyssna och njut, det kanske bara blir tillfälligt!
utöver det blir det en nykter helg med jobb och vänner som umgänge, saknar mina flickor!
Ska snart krypa ner i sängen och sova, upp och jobba klockan elva imorgon!
Take care lovers!

tala ut
Postat av: sassi

Jag älskar Brolle Jr, speciellt hans imitationer av min stora idol Elvis! :)...kul med musik i bloggen förresten
Ha det!

2008-04-05 @ 14:15:47
Postat av: Johanna

Sassi: jaa verkligen, gosh elvis och brolle två männ man verkligen avgudar! Ja det känns som att det blir lite gladare känsla med lite härlig musik!
kram!


Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback