Söndag och studentkryssning!

Yes! Om några minuter är det söndag vilket innebär att jag ska upp om en sådär 9-10 timmar! För det bär av till Stockholm där en studenkryssning väntar! GAH! jag kan inte fatta att det är redan imorogn, det springer i hela kroppen! Mer taggad kan väll ingen vara? ska bli så jävla guld! Enbart fulla blivande studeter! Dansgolvet och baren öppen till 06.00! HELL YEA! vi ska gå över gränserna vi ska ge allt! DÖD ELLER LEVANDE! om båten välger att sjunka, så sjunker vi med flaggan i topp!
Utöver det så har det varit en väldigt hektisk dag idag, mycket stress och lite tårar emellanåt tyvärr!
Men när ett blombud kom över med blommor från älsklingen blev jag riktigt glad!
Och mer glad blev jag när mamma köpte en chokladask med choklad hjärtan i!
Nej mina kära vänner! Vi hörs på måndag eller tisdag antar jag? För nu ska jag ner och packa och SOVA!
Jag bjuder på en pepp bild nedan! Så känner jag mig nu ;)
Take care lovers!



tala ut

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback