Aguileras deformerade tuttar

Aguilera

Det var inte alls länge sedan jag hyllade dom! Vad fan har hänt? vad är det som har fått dom att se så motbjudande ut?
har hon kanske ingen behå som gör att det blir en blandning mellan silkonet, mjölken och det naturliga?
Det här får mig verkligen bara att tappa lusten ännu mer att införskaffa ett par sillisar.

tala ut
Postat av: matilda

ja ush /:

Tack, jo jag tror dom gör det, skulle vilja ha dreads faktiskt :P fast emil säger emot! haha. Får se hur det blir med det, kanske kan använda min braiga övertalningsförmåga och få honom att göra dem på mig :P

Postat av: sandra

Brösten ser ju inte normala ut om man säger så!

2008-03-01 @ 01:33:34
URL: http://Mongji.webblogg.se
Postat av: Anonym

Jag tycker det ser photoshoppat ut...

2008-03-02 @ 17:43:59
Postat av: annie

usch, det var inte så värst snyggt!

2008-03-05 @ 09:31:49
URL: http://anniess.blogg.se

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback