Nivea Soft, Face & Bodycream

Nivea
Förr hade jag aldrig problem med torra och irriterade händer eller irriterad hud, men de senaste åren har det bara kommit och då på händerna, för varje år blir det värre och värre. Kliade nästan ihjäl mig där ett tag och mina händer såg helt vandaliserade ut. Inga handkrämer funkade, eller inte dom jag köpte iaf. Kanske för att de bara var lindrande för stunden. Men till saken nu, Mamma kom hem med en nyhet från Nivea jag började andvända den dryga krämen regelbundet och på en vecka så vips var problemen helt borta! Jag måste bara få lov att rekomendera dessa billiga och dryga krämer! De räcker långt och de fungerar! jag lovar! De går att köpa i en vanlig livsbutik!
 

tala ut

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback