Alla talar om Britney!!

Brit
Ni kanske hörde om vad som hände i Torsdags kväll? Om inte, lite kortfattat: Brittan vägrade lämna över sina barn till kevins (faderns) bodyguard och bröt samman, ambulanser, brandkår och ett gäng polis bilar kom till plats och även lika så Kevin Federline Himself. Är det snart dags att hjälpa denna förvirrade själ? Hela världen tittar på men ingen agerar, alla bara hånar och slänger mer skit än någonsin. Jag kan ärligt säga att jag tycker synd om henne, trots allt är hon bara en människa av kött och blod precis som du och jag. Jag har sagt det förr och jag säger det igen "vi människor är så duktiga på att döma andra".
Så illa som det gått för henne nu så kanske det snart leder till självmord eller liknande, en helt ny Anna Nicole Smith såpa, är det bara jag som ser reprisen? Kan ingen stoppa detta innan människan kanske tar det steget. En mycket välkänd spåman, Proffessor Antonio Vazquez Alba har tidigare förutspått att Hilary Clinton skulle komma med i presidentvalet (där hon står idag är) och han har nu spått att Britney Spears kommer att försöka ta sitt liv under 2008, man kan ju tro bäst man vill på om detta kommer ske eller inte, men det är en gissning man kan göra utan att höra en spåman säga det.

tala ut

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback