Knepigt?

tanke

Efter inlägget om att självsvälta så har jag fått både positiva men även mycket negativa komentarer. det var inte oväntat, vad jag inte riktigt förstår är att folk måste skriva att jag antagligen är tjock, avundsjuk har stav problem och liknande. Jag vet inte vad de får ut av det, det är som om att de själva är människor som kanske sitter i den sitautionen och inte tog inlägget som något positivt eller som en tankeställare utan snarare blev jätte sura och skit upprörda och gjorde det till något negativt. Klart vi alla kan inte tycka och tänka på samma sätt och vi har våra egna värderingar. Jag vill bara förmedla att jag menar INGET ILLA med inlägget utan bara tvärt om. det är svårt att förklara poängen några förstår, andra inte. Jag försöker inte övertala någon anorektiker att tänka om jag vet att det är helt uteslutet så det är inte fallet. En anorektiker är sjuk. Jag talar till de som har värderingar, som kanske äter och är till viss del friska men som endå låter dessa sjuka bilder om hur en ung kvinna ska se ut och låta dom ta över deras vardag, Som får dom att känna sig "stora och tjocka" när fallet inte är sådant. Jag vet helt och hållet vad jag skrivit så jag är varken efterbliven eller dum vilket är onödigt sagt. Jag tvingar ingen att ha mina och mina vänners värderingar men jag tycker inte ni behöver skriva nedlåtande kommentarer.

tala ut

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback