viva la vida


tala ut
Postat av: Emelie

hej, jag diggar verkigen din blogg och stil ;)

jag undrar om du kankse vet hur jag skulle kunna göra med min blogg, jag vet inte hur man ändrar som du har gjort, är så oteknisk :P ex de bilder du har högst upp på bloggen, bara det, och frger osv. tid att hjälpa/förklara, för jag känner ingen som kan fixa bloggen åt mig :P

XOXO

Postat av: katrin & hanna

ooh varför har jag inte hittat din blogg tidigare. skit bra.. och as snyggg... jag är dig trogen från å med nu!

2008-06-24 @ 22:33:08
URL: http://goldenfish.webblogg.se/
Postat av: Johanna

emelie: hej emelie! åh tack så mycket, jag ska försöka hjälpa dig så mycket jag kan bara du ställer frågar mig om vad du vill veta! html kan vara krångligt men räkna med att det kan vara krångligt att förstå när jag förklarar! men det löser vi! Kram!



Katrin & Hanna: oj vad glad jag blir! det gjorde min glad! TACK!

2008-06-24 @ 23:53:23
URL: http://johannastic.webblogg.se/

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback