Filmrecension: The Eye

The eye
Jag vet jag vet, man ska inte ha några större förväntningar på sånna här filmer,
The Eye är ju trots allt en typisk göra-om-från-japanskt-till-amerikanskt  (som typ the grudge, the ring, one missed call mfl)

Filmen handlar om Sydney (jessica alba) som är blind och har varit det nästan hela livet, en dag får hon en ögontransplantation och kan börja se igen men hon ser mer än det normala, hon blir synsk och paranoid (tror alla runt iaf).
Det var väll allt som finns att säga om filmen tror jag,
den är inte ett dugg läskig, karaktären är kass och tråkig. Filmen är förutsägbar och helt enkelt långtråkig att se på.
Så slösa inte eran tid på att se den!
 möjligtvis trailern för det är det enda som är bra.

Ingen Oscar den här gången heller för Jessica Alba.

tala ut
Postat av: Mintra

Och jag som ville se filmen :( bara för att alba är me såklart ...


Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback