på jakt efter den perfekta studentklänningen del 1


den klassiska studentklänningen är ganska givet den vita, enkla!
På min student vill jag stå ut lite i mängden, jag vill ha något lite mer extra!
När jag såg denna klänning från asos klickade det direkt! Den är faktiskt
beige och inte vit, men det gör väll knappast något?
det enda som får mig att tveka lite lätt på denna klänning är hur den är formad vid brösten?
Det ser ut som att tuttarna hänger på en skör tråd och är redo att hoppa fram vilken sekund som helst!
vad säger ni? Hiss eller diss?

tala ut
Postat av: maria

Tack :)
Superfin klänning !

Postat av: anna

den var super snygg och jag ser verkligen dig i den!

2008-03-04 @ 12:59:04
URL: http://annus.blogg.se

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback