Sunday, Oh Bloody sunday!

johannastic
Och så var det söndag igen! känns trist! har faktiskt jobbat hela helgen och det känns verkligen!
Men det är åtminstonde ett steg närmare min födelsedag och att älsklingen snart kommer hem!

Nu har jag iaf suttit i tre, nästan fyra timmar med bloggloggan men fick till det till slut!
Känner mig väldigt nöjd och jag har faktiskt imponerat på mig själv då jag är skit kass på photoshop!

Loggan känns väldigt mig!
Har också planerat att utveckla bloggen lite och gå steget längre!
Vill typ ha en "må bra blogg" som folk med lite sämre självkänsla eller som vill utveckla sin självkänsla kan besöka och kanske inspireras till ett lyckligare och fylligare liv!
Det är alltid kul att kunna påverka någon!

men nu blir det film mina vänner! så jag tackar för mig denna söndags kväll och laddar med nya inlägg imorgon!

Take care lovers!

tala ut
Postat av: sabina

Jättefin logga!, gillar din blogg jättemkt :P
Ha det bra

2008-03-10 @ 13:17:17
Postat av: Johanna

Sabina: åh tack så hemskt mycket! vad kul att höra, verkligen :) Kram!

Postat av: frida

tack :)
Han är det finaste jag har!

2008-03-11 @ 22:46:55
URL: http://froidans.blogg.se

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback