Dagens outfit, typ 300 år sen sist


Det var ett tag sen jag skrev av mig, så jag tänkte att det kunde vara passande att göra det nu innan mina kära vänner kommer hit.
I fredags så tog jag och tjejerna en kort shopping runda i Öret och det resulterade i väskan som ni ser på bilden ovan. Sedan kilade vi ner till Elite stora hotellet för att kolla på en och en annan väns bal, de var alla så otroligt stiliga! Så jag blev dygn peppad på en egen bal klänning!
Så när jag kom hem på fredags kvällen pratade jag med mamma och pappa om min nya dröm och sa åter igen "men det händer bara en gång i livet?!" så på lördagen blev det örebro igen med min kära mamma.
Och tro det eller ej det blev en stor chockrosa klänning (nästan som linnet), så nu måste jag ordna med vita handskar, skor och någon väska (suck)
Pengarna drar är allt jag har att säga men det är det faktiskt värt!
Så idag ska jag beställa hem mer löshår som krävs till uppsättningen utav håret!
Det komiska är att mina kära vänner Ida och Erika tydligen också har köpt två rosa balklänningar! och vi alla 3 kommer ha blondt uppsatt hår! haha! gud så tjusiga vi kommer att bli!
Så nog om det.
Jag ska tillägga också att vårat projekt arbete att åka till Ryssland nu är uppskjutet till nästa måndag!
Ska bli så oerhört kul, så nu ahr vi ingen praktik utan får leva själva i skolan, haha!

Idag fick jag även kommenterat av min lärare "har du gått ner i vikt? Du ser smalare ut!" och det kändes bra att höra eftersom jag faktiskt kör på GI metoden. Väldigt kul att höra!
det är allt för nu!

Take care lovers!


tala ut
Postat av: emmelie : )

oh najs, roligt med vågade färger som neonrosa!
(:

Rachel Bilson som blondin eller brunett? :)
puss!

Postat av: Angelicas Closet

Fint med rosa!

2008-05-19 @ 15:28:58
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: Emelie

Johanna! Vart har du köpt väskan?!?!

2008-05-19 @ 20:02:47
URL: http://bajsemelie.blogspot.se
Postat av: cissi

wiee, sån väska har jag med :D

2008-05-20 @ 14:00:22
URL: http://cissola.blogg.se
Postat av: Nathalie

Johanna... det kommer bli jätte fint mer rosa på dig!! ser allt framför mig:D

2008-05-21 @ 15:25:30

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback