Kan någon förklara the hills för mig?

image727


När man tittar på The Hills så känns det för B för att vara en såpopera och för intensivt och överdrivet för att vara en reality serie, även fast det typ ska vara en reality serie.
Jag menar jag blir fan förvirrad, för hur kan alla kamera männ vara med på alla platser, som tex om Heidi ringer sin kille lite spontant när han åker i en bil så sitter en jäkla kamera man där redo och filmar? Jag menar det känns väll endå lite fake? eller? Samma sak i dagens program när Heidi skulle göra ett graviditetstest, så är hon inne själv på toan och suckar och där står en jäkla kamera man med? hallå? kan någon hjälpa mig greppa om vad det här verkligen egentligen är. Suck.
Fast jag måste erkänna att det är en underhållande och intressant serie!

tala ut
Postat av: Isabelle

The Hills är fortsättningen på Laguna Beach. Det är en reality serie, typ Newlyweds fast med tonåringar. :)
Och jag håller med - det är ganska underhållande ^^

Postat av: Johanna

Svar om naglarna : Jo då, det blev faktist fint! Men man kan få en liten "kant" där tippen kommer så det gäller att vara nogrann att fila och så :) Men annars är det riktigt nice :)

2008-05-21 @ 17:22:07
URL: http://frokenjohanna.blogg.se
Postat av: cissi

Jag såg på en dokumentär om hur dom gjorde The Hills och Laguna Beach och kamera männen försöker vara med så mycket som möjligt men saker de missar får dom spela in i efterhand, personerna som har varit med om det, alltså som en riktig serie, men allt är ju inte inspelat efter manus, haha hoppas du fattar :)

2008-05-23 @ 13:36:54
URL: http://cissola.blogg.se
Postat av: Johanna

cissi: jaa thats make sense! för det kändes så överdrivet alltihop, men vad bra! då är jag med på noterna ;)

2008-05-24 @ 13:25:09
URL: http://johannastic.webblogg.se

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback