If I was a rich girl..

 

Skulle dessa två underbara verk vara en del av min väsk samling.
Som tur finns det billigare varianter, Hm har ju gjort
en liknande väsk variant av Marc Jacobs Leopard Chain Link Satchel.
Och en billigare liknelse av Pradas black leather medium briefcase går säkerligen att hitta på seconhand.


tala ut
Postat av: Cassie

Älskar båda! Sjukt snygga

Postat av: Emma Andersson

Alltså Karin, du behöver ju inte vara taskig. Visst kan du påpeka stavfelet om det stör dig, men du behöver inte göra det på ett så nedlåtande sätt! Tjejen kanske har dyslexi? Hoppas du känner dig ganska rutten i så fall!

2006-10-31 @ 23:51:07
URL: http://jagharingenblogg.se
Postat av: Johanna

emma andersson: har man dyselexi för att man skriver fort på ett tangentbord och inte får med en bokstav eller att bokstäverna i ett ord byts? snälla mänskligt stavfel. Ärligt talat jag har mvg i svenska? Är du dyslektiker suklel edt es ut sås ähr, så sluta säga oshyssta saker!

2006-11-01 @ 14:57:28
URL: http://johannastic.webblogg.se
Postat av: Richoo

A jag håller med dig, det är inte samma sak när inte Marissa och Ryan är tillsammans..

Snygga väskor! :)

2006-11-01 @ 22:41:36
URL: http://richoo.blogg.se
Postat av: Emma Andersson

Du behöver inte vända taggarna utåt, jag försökte faktiskt att hjälpa dig. Det finns olika typer av dyslexi, och en variant är att man "inte får med en bokstav eller att bokstäverna i ett ord byts". Du har verkligen aldrig träffat på en dyslektiker om du tror att man skriver varenda ord fel och konstigt med det problemet. Såg bara att du stavade mycket fel och tyckte tjejen var taskig, så jag ville bara hjälpa. Tack för att du är så otrevlig tillbaka!

2006-11-02 @ 10:49:03
Postat av: Johanna

emma andersson: jo fast du kommenterade även ett annat inlägg som inte alls var så trevligt. sen var du snäll och sa ifrån till den där tjejen, men slutet med dyselexi var väldigt onödigt, då det kanske är ett ord i ett helt upplägg där ett ord byter bokstav! det gör en INTE till en dyslektiker för att man skriver snabbt på tangentbordet. men tack för att du ville hjälpa till och jag vill inte vara otrevlig men upplevde mig som hånad.

2006-11-02 @ 12:30:56
URL: http://johannastic.webblogg.se
Postat av: Emma Andersson

Nu blir jag faktiskt lite less. Har du hört talas om konstruktiv kritik? Jag sa vad jag tycker - du behöver inte tycka likadant, men det gör inte mig otrevlig eller dig till hånad! Synd att du inte kan ske skillnaden på påhopp och eget tycke.

2006-11-02 @ 22:14:00

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback