JOHANNASTIC
Elin & Sofie tänkte i samma banor
Elin & Sofie tänkte i samma banor
Efter att ha tittat på elle galan och avlidit av Dita Von Teese så byttes
tv:n snabbt ut mot datorn för att titta på mingel bilder.
och vad ser jag?
Elin Kling och Sofie Fahrman accidently bär likadana klänningar.
Who blame them? Klänningen är ju super fin.
Men lite kul endå, hihi.
Nora

Tyckte att Sofi var mkt finare i sin! :)

Nora

Tyckte att Sofi var mkt finare i sin! :)

Moa

Elin är snyggare i sin klänning... Sofie kan jag bara inte med av någon konstig anledning :)

Johanna

Nora: okej :) själv tycker jag elin pga av att hon lekte lite med klänningen, att hon la upp dne lite, men sofie var mycket vacker!

Moa: I agree. hehe jasås inte? :P

aenigma

De bär klänning på shimla olika liksom. Elin ser mer avslappnad ut men henne klarar jag inte av så jag vill ju säga att sodie passar bätre i den. Fast samtidigt är jag inget fan av sofie heller och den är inte riktigt rätt på henne. Dilemma. Men men. Och elins klänning är ju i ballong&puffmodell?!

Johanna

Aenigma: jo dom bär dne ju på sitt egna lilla sätt! Det är samma klänning bara det att elin valde att "lägga upp" sin lite för hon föredrog dne kortare och puffigare varianten :)

Antonia

den är super fin, men tkr att klings variant var finare för den var kortare! :)

Mark

Det bästa är att ingen av dem passar i den.

Johanna

Antonia - jo hon gjorde sin lite mer rolig att se på!

Mark - hehe jasså det tycker du inte :P har inte tänkt så mycket på det faktiskt, du kanske har rätt?

Johanna

Antonia - jo hon gjorde sin lite mer rolig att se på!

Mark - hehe jasså det tycker du inte :P har inte tänkt så mycket på det faktiskt, du kanske har rätt?

helena

Gillar varken Sofie eller Elin, särskilt inte Elin. Och det är nog just därför jag tycker det är så kul att hennes pattar hänger nästan ner till golvet. Sofie är låångt mycket snyggare i den där klänningen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress