Ett steg närmare sommaren

britmachBikini

Och om jag längtar? Men detta betyder att nu börjar träningen på allvar. För i sommar ska det ske, jag ska uppnå mitt mål och bli boodylicious ;) Och dröm bikinin har vi vid sidan om Britney, Som förr hade den utlimata och snyggaste magen! Nytt år, Nya tag!

tala ut
Postat av: BettY

Britney looks soo hott!

Postat av: Cassie

Britney har sjukt snygg kropp .. Där (;

2007-01-09 @ 19:21:21
URL: http://champagne.blogg.se
Postat av: Anonym

Något reducerad bild kanske? Lite svårt att försöka lika en fejk bild enligt mig.

2007-01-10 @ 15:13:56
Postat av: Johanna

Betty: yes :)

Cassie: ha eller hur :P

Anonym: Fats det var inte det som var grejen, nu pratar vi om Britneys dåvarande mage över huvudtaget, du kanske inte har sett henne sjunga live med magtröja eller sett hennes mage i hennes musikvideor?

2007-01-10 @ 15:33:34
URL: http://johannastic.webblogg.se

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback