This coath rock it my way!

My stuff
Precis hundra procent mig. Jag tycker faktiskt inte att bilden ger den någon rätt! den är så mycket finare och synligare i verkligheten! Här ser den bara svart, kappig och trist ut. I verkligenheten svänger den ut som en söt liten kjol och väcker 50 tals känslor på hög nivå!
Nu måste jag bara hitta ett exemplar i butik. Tur har väll jag eftersom den fortfarande inte är slut i internet butiken!


tala ut
Postat av: Johanna

Jadu, de flesta kläder ser faktiskt urtråkiga ut när de hänger på en galge eller när man ser dem på en platt bild på internetbutiker. Det är när de väl kommer på rätt människa och man får intryck från accessoarer och hårstil m.m. som plagget plötsligt blir helt underbart. :)


Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback