Vintagelicous, Todays me



Todays me
Snacka om att jag blev glad när jag kom hem från Kumla marken och jag hade fått post, ett paket med vintage-adidas jackan och ett litet kuvert med fyra clips örhängen.
 
Vintage är bättre än vad folk tror, allt jag köpt ligger lätt under 100 lappen!

Plus att jag äntligen köpt min älskade sjal! som jag letat så desperat efter i ett år nu.

Sen finns den på indiska, 80 riksdaler!

Tack anna för att du ställde upp och köpte den <3


nu ska jag jobba, ut i regnet!


TAKE CARE LOVERS <3

tala ut
Postat av: Anonym

everything for you baby.

Postat av: Johanna

Ser faktiskt supersnyggt ut, schalen + örhängerna + jackan. Adidas old school är för ballt! ^^

2007-09-20 @ 20:50:22
URL: http://bicini.webblogg.se

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback