Dagens dilemma: Heidi Klums tuttar

Heidi

Jag vet det är larvigt, dumt och egentligen jävligt ointressant. Men seriöst börjar inte tankarna flöda när man ser såna här bilder? Mitt problem är bara att på bilden till vänster ser Heidi helt platt ut (det skulle alltså kunna vara mina tuttar!) och detta är den enda bilden hon ser så där plattbröstad ut. Jag menar hennes bröst ser idag ut att vara jädrans äkta (visst vill man klämma lite?) Man kan faktiskt se skillnad på ett par sillisar och äkta vara (sillisar är trots allt stenhårda och står rakt ut) Heidis ser mjuka ut. Kanske det här är svaret: på bilden till vänster var hon ung och outvecklad, sen växte hon till sig och likaså brösten, hon födde tre barn och tuttarna fylldes med bröst mjölk, Kan detta vara en logisk förklaring?

Och ja jag vet, det är inte mycket till liv man har om man skriver ett sånt här inlägg, men jag måste bara få veta. Åtminstone grubbla, det gör nog ni med!?


 

tala ut
Postat av: frida

Jag tror det kan vara som du säger, hon har mognat, fått barn osv..
Mina bröst vart iaf lite större efter jag fått barn :P

Postat av: Johanna

Frida: Ja precis, det måste vara det logiska! Jo många får ju det :)

2008-01-09 @ 12:26:45
URL: http://johannastic.webblogg.se

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback