Ännu en intervju

jaha, sälen har fortfarande inte ringt, de skulle höra av sig tidigt denna vecka.
Snart är det torsdag och det känns mer som sen vecka. hmm. kanske har jag blivit dissad!
Men en positiv grej är att jag är kallad för arbetsintervju på nya kjell & company nästa torsdag!
nu talar vi om heltidstjänst också vilket får det att verkligen pirra till!
problemet är nu att jag ska lära mig 7500 artiklar. vi snackar enbart tekniska grejer, vilket är en bra bit utanför mitt område, jag vet hur man startar en dator och bränner en skiva, that's about it!
Okej då så dålig är jag inte, men säg mig, skulle ni kunna svara på vad en HTPC är? eller kanske vad ISDN är till för?
Jag har alltså ett kunskapsprov på allt detta, och de prylarna jag nyss skrev om var kanske 2 procent om ens det av vad jag har att lära mig på en vecka! Så good luck chuck!
Nu ska jag titta på skräckisen The Shining!


tala ut
Postat av: Anna

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.4517490



Läs mitt inlägg om 20-åriga Madde som fick lämna jordelivet i måndags efter sin kamp mot cancern. Läs gärna inlägget ( och skriv om det på din blogg )och hjälp till att bekämpa cancern.! Ingen kan göra allt men alla kan göra något!

2008-09-18 @ 20:17:19
URL: http://www.metrobloggen.se/tavling

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback