Hemma efter en dag i Göteborg

Pust, då var denna dagen avklarad! Somnade inte förens två, halv tre igår natt och tåget gick halvåtta, men jag var uppe med tuppen och som tur var så var evelina det med.
Arbetsintervjun gick super bra, det kändes himla bra när jag var klar, och jag skojar inte om att det skulle vara rena rama dröm stället att jobba på! Hoppas*Hoppas*
efter intervjuen så hade vi i stort sett sju timmar på oss att promenera runt i Götet tills tåget till Kumla skulle rulla in.
Så vi tog oss in till en annan del av storstaden och virrade runt i lite second hand affärer vilket vi avnjöt till fyllo.
Vi båda fyndade ett och annat må jag säga!
har jag ork så låvar jag att lägga ut bilder as fast as i can.
När jag kom hem fick jag ytterligare höra om en överraskning, mamma och resterande kvinnlig syskonskara ska åka till Ullared på lördag. Jag vet inte om jag pallar.
Just nu känner jag mig rutten i huvudet och min hjärna är helt sugen (GE MIG SÖMN!!!) men we'll see, nu när jag förhoppningsvis kanske har fått ett jobb i sälen så behövs lite utrustning, varm vinter jacka, varma skor (fram med moonbootsen) skinnhandskar och så klart en mössa!
Tyvärr är det hål i mina fickor och ur plånboken flyger det bara fjärilar så vi får se vad som händer med ullared.
Nu måste jag försöka sova, mitt liv behöver det!
Och just det, imorgon har jag en till arbetsintervju, wish me luck!

Take care lovers!

tala ut

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback