YOUNG GENERATION

WE have been young

1. Angelina Jolie 2. Cameron Diaz 3. Paris Hilton 4. Britney Spears

Jim carrey a comedian for me

Jim Carrey är komikern med den rätta humorn för mig. Han gör inte de klassiska gå hem hos de vuxna på ett finare sätt. Han är ett enda stort barn som gärna gör fula grimarser och otåliga ljud. Det är vad jag älskar hos honom. Han kör sitt eget race vilken film han än är med i. En sann förebild.
 

snälla



Sen har han även gjort lite nyare och seriösare filmer som han även i dom spelar otroligt bra. Jim carrey skulle jag även vilja säga har gått och blivit en riktig hunk.

Jim Carrey


 


Nora marken + Secondhand

Nora+Secondhand

På Nora marken hittade jag lite fynd, Halsband 30 kr + Döskalle scarf 50 kr.
Bälte second hand 20 kr.


I min väska

I min väska
I min väska hittar du:
Plånbok, Busskort, Lipgloss, Mp3, Bafucin, Mobil, Lypsyl, Näsdukar
Ögonbrynspenna, Tamponger (ej så smikrande), Paraply & Scholl Party Feet.




Only klänning

Only klänning

Linne Only
Klänning Only
Halsband Åhlens
Svarta leggins Gina Tricot

Scorett me

Scorett



Tyson Beckford & Naomi Campbell

Två supermodeller i en och samma kampanj.
De modellar för en Perelli reklamkampanj "Dream Street"
Både
Tyson och Naomi är två stora modeller som jag
 verkligen ser upp till på catwalken.


naomi1


Clara Francis fågel halsband

Spanade runt på smycken på asos, och såg detta ursöta halsband.
Något jag gärna skulle bära, ett halsband man antingen hatar eller älskar.
Jag gillar det verkligen, men är det prisvärt? 1.626 kr.

Clara Francis fågel halsband



frisyr och sminkning á la 50 tal

sminkning



Christina - Back to basics

Christina - Back to basics

Bara älskar Christina Aguileras nya låtar! Det är mycket soul och gossip i det hela. Underbar skiva, så spring nu och köp ett exemplar, jag har iaf funderingar på att göra det!


4 vackra kvinnor

4 vackra kvinnor
1. Christina Ricci 2. Kate Moss 3. Rachel Bilson 4. Nicole Richie



I väntan på en kollekton av Dita Von Teese

Dita von Tesse (Marilyn Mansons fru), Mest känd som utvikstjej. Men måste få lov att säga att jag bara älskar hennes snygga 50 tals pinup inspirerade stil! Skulle verkligen se fram emot en kollektion av henne, hon är en sådan inspirations källa! Känntecken: Svart och röda läppar.
Om inte en klädkollektion, gärna en underklädes kollektion!

Dita von teese



Lindsays hår

Efter att ha sett dessa två bilder på Linsay som blond, måste jag säga att jag föredrar henne som blond. Gosh så snygg hon är!

Lindsay hair



Döskalle scarf i brevlådan

Döskalle scarf



Motorola+Dolce Gabbana

Dolce gabana+Motorola



Dagens lilla enkla

daily 
Sjal Gina tricot
Cardigan Vero moda
Shorts Vero moda
Leggins Gina Tricot
Linne Gina Tricot


Mischa+Bebe

Ja, hon gör det igen, nu ska hon även bli "Bebes nya ansikte" besrkivs det på deras hemsida.
Bilderna är ur snygga, detta är nog de snyggaste bilder jag sett på Mischa hitills!
Titta bara  här dessa bilder får mig att tappa andan! (speciellt nr 4)

Mischa+Bebe



Beckhams nya doft "Intimately"

 Yes du hörde rätt, i semptember släpps en hans och hennes doft av de engelska kungligheterna Beckhams, ska bli spännande, återstår bara att lukta!

Beckhams
Lägg märke till Davids svart målade naglar!



Justin, Ny stilikon för män?

Jag bara älskar Justins nya stil, den är så enkel men ser endå så grymt stilrent ut, jag bara älskar outfiten!
det är lite Beckham vibbar över det hela, men jag älskar det! Keep going Justin!
Jag vet att det kan vara svårt att hitta mycket om mode för killar, men på denna
sida kan du som kille hitta en hel del om stil och shopping.

Timberlake
Före och efter bild.



SKA JAG JOINA?

Okej nu står jag inför ett val, jag har tänk och tänkt och känner verkligen att jag vill klippa mitt hår kort och rakt, det är en hårtrend som är grymt snygg men har jag modet? Vad säger ni, ska jag göra det eller inte göra det?

hårigt

Gina tricot leopard sjal

leopard sjal



Hemma från Riga

Riga var verkligen inte ett ställe man bör åka till om man vill shoppa mode, ush nej. otroligt.
Så istället blev det en snabb shopping rush i Stockholm i ca 2 tim. Där hittade jag detta nedan.
Svarta leggins & leopard sjal Gina Tricot, Väska från m-berg, Short Vero moda (rea), tröja H&M.

Från stockholm

När jag kom hem var jag även tvungen att beställa hem lite Accessoarer från Asos, det blev den efterlängtade döskalle sjalen i marinblått och budget "Nicole richie" armbandet.

beställning asos



Djurisk höst

Djurisk höst

Jag har sett väldigt mycket bloggande om leopard mönstrat och liknande. Men då har det bara varit väskor, skor och toppar. Här finns två väldigt läckra jackor från Bebe för 198 dollar (ca 1.500 kr) Älskar dom, skulle sitta väldigt fint i höst.


Vart tog söta Brittan vägen?

Vart tog brittan vägen?

Ärligt nu Britney, jag har backat up och försvarat dig hela tiden då alla klagat på din "äckliga sunk stil", men du hade ju nyligen fått barn och genom att du inte shoppar runt och ägnar 20 timmar om dagen på gymmet och hellre är med din son, det tycker jag är vackert och ingen borde klaga på det. Men nu har du haft din son i över tio månader och är med barn igen, men nu finns inga ursäkter! Efter att ha sett dig så här NU, ush! Ditt ansikte ser fixat ut men kläderna? Finner inga ord, du visar magen, fläckar och hur det ser ut överhuvud taget! Nu får det ta och bli skärpning miss Britney? förut var du ju en söt tjej.


Boys dress me up!

Boys dress me up!

Såg dessa killar på
Hel looks och ja, de klär sig grymt! Gillar verkligen deras stilar.



Re(d)conize me

Re(d)conize me

Dessa schyssta accessoarer & den trevliga toppen kommer från Wet Seal.



Dagens "me want"


Detta urtjusiga hängsle från Wet Seal 6.50 dollar ( ca 50 kr)

Döskalle hängslen



Veronica Maggio Outfit

Bara älskar den här outfiten Veronica bär, hon har blandat en vacker typisk femtiotals klänning med en variation av lite street style. Älskar människor som kan blanda olika stilar! Se bara!
Veronica



Scarlett vs Asos

Måste få lov att säga att denna topp från Asos är något så underbart fin och den har existerat i mina klädes drömmar i en evighets tid! Såg att Scarlett Johansson hade en liknande. Me like!


Scarlett vs Asos



El tango de Roxanne

Den vackraste dansen, den mest häppnandsväckande, den mest dramatiska.
Den gudomligaste dansen mina ögon någonsin skådat är dans scenen i filmen Moulin Rouge
"El Tango De Roxanne"
har du missat detta har du missat något stort.

El tango de Roxanne



Höstens inspirationkällor

I höst/vinter blir det mycket mer "manligt" mode för oss kvinnor.
Bakåt draget hår, kavaj, basker mm.
Några inspirations källor har vi här nedan.

marlene   garbo

Marlene Dietrich och Greta Garbo

 

Morgan De mischa

MorganDemischa

Nu ska Mischa Barton bli det franska märket Morgan's nya ansikte.
Reklam bilderna är sjukt snygga och vem kunde gjort dom bättre på bild än Mischa?

Pirat drömmar?

Är det Johnny Depp efter Pirates of the Carribean eller
är det helt enkelt bara sjukt snyggt med döskallar?

Thomas wylde bag  Döskallescarf
döskalle klänning