Kändisarna målar UGGs - För de sjuka barnens skull

Uggs
kändisarna stödjer St .Jude barnsjukhus för cancersjuka barn genom att måla ett par egna UGGs som sedan säljs på uggsaustralia.com, alla pengar går oavklarat till St. Jude.
För att bara nämna några kändisar som målar: Liv Tyler, Penelope Cruz, Sharon Stone, Ashlee & Jessica Simpson, Matthew McConaughey. Ashton Kutcher mfl.

The daily

Dagens
Snart ska jag hoppa på bussen till Örebro för shopping, lunch och bio (Saw 4)
Topp - h&m divide
Jeans - Crocker, JC
Sjal - Ellos

Premiär för nya Krämaren idag!

Nya krämaren
Idag har nya krämaren premiär! Hela helgen firas det med aktiviteter för hela familjen!
Jag är så extas eftersom ZARA äntligen har öppnat i Örebro och ja då i Krämaren!
Shopping imorgon med älsklingen!



 

Dagens låt  Leona Lewis - Keep bleeding

Heidi Klum inför Victoria Secret Fashion Show 4 Dec

Heidi
Heidis tuttar är verkligen ett mysterium fast endå så tror jag inte de är silikon pumpade, ni vet att har man en gång fått barn så kan det göra underverk för dom små rattarna! men vem vet, de ser gigantiska ut på videon, inte konstigt då hon bär en Victoria Secret BH, dom mina vänner kan jag tala om för er att de kan verkligen lyckas med att lura ögat.
 

Beyoncelisious

g

Marc Jacobs underliga skor

Marc jacobs
Jag har alltid sett på Marc Jacobs som en slags konstnär, han lyckas oftast och han vågar ta steget längre. Men den här gången kanske han gick (ordagrant!) lite över gränserna. En klack som inte ens sitter som en klack. I don't get it.
Hot or not?

butcrack hot or not?

butcrack
Snygga rumpor i all ära men jag tror aldrig att jag kommer finna något smickrande med butt cracks!
Möjligtvis en utviksmodell som kanske bara har bikini eller något för sexighetens skull. Men att se en skärt springa sticka upp från en fin klänning eller ett par schyssta jeans blir jag bara äcklad av. Dra krediten eller lägg ner en krona i spargrisen. Det är allt jag har säga! Men vad säger du?

Hot or not?

Perezhilton löste gåtan

Dress
Jag skrev tidigare i ett inlägg angående Roberto Cavallis kollektion för HM att en av klänningarna har varit buren utav Britney Spears, jag fick inte fram tillräckligt med information angående vem som skapat klänningen, som tur var det roberto själv! Fast varför skulle han designa en likadan klänning han tidigare skapat? Men iallafall året var 2004, NRJ award france. Där problemet löst!

Roberto Cavalli kopierar!!!

 

Ready for a girls night out!

Going out
Tacos och sen zätas med de gammla goda!

Sunshine Aguilera

Sunshine


Paris Hilton In Prison

Paris

Alison Jackson är ett geni!
hon har samlat ihop världens alla look alikes, tagit kort så som vi ser kändisarna.
Så det är inte äkta bilder på hilton! Riktigt kul grej,
se några fler av hennes bilder här
du kommer bland annat att kunna se Michael Jackson tappa kött från näsan,
george bush fingrandes med en kub och andra roligheter

Kelly ger mig craves!!

Crave

Jag har länge fascinerats av Kelly Osbournes unika stil, I varje outfit försöker hon ta med sig en del av
det gamla goda och så klart tidlösa 50 talet.
Se bara vilken ljuvlig kappa hon bär, ingenting jag skulle tacka nej till!
Det blir både vågen och tummen up för Kelly!

Dagens låt:
Lars Winnerbäck ft Miss Li - Om du lämnade mig nu

Spice girls för Tesco



Den här reklamen är väll för skön? En riktigt rolig reklam film enligt min mening!

Lördagens Vintage fynd!

Vintage bag
Vad gör man när man lever fattigt en månad och bara har en sådär 200 kronor på kontot och man så gärna
 vill shoppa loss lite grand!?
ja då shoppar man loss på vintage istället.
Idag fynade jag en väska (avtagbart "handtag") som blir en perfekt clutch att ha ikväll på krogen!
Fyndade även ett jätte fint pärlhalsband i söndags också, slut summa för båda: 50 kr.


Lykke Li - Little bit


Till en början var detta en knepig sång som jag inte riktigt förstod.
Men efter att ha hört den en så där 3 gånger började jag inse dess "flow"
Är inte Lykke för tjusig? En riktig myslåt som har kommit att bli
lite utav en favorit denna månad.
Nu lite lördags-vintage shopping?

Just as simpel as it can be!

 

Nu ska vi snart iväg på utbildningsmässa på Conventum
får se vad det ger, kanske inspirerar en till att börja med något
nytt yrke?
Igår fyndade jag iallafall muggar, 6 stycken muggar för 20 kr! Kan ni förstå!
Nu vill jag bara flytta hemifrån

Dagens outfit, en enkel en.
Kofta - Vero Moda
Linnen - Bik bok / Ellos
Stövlar - Sko punkten

Vad världen vill ha är kurviga kvinnor och äldre männ!!

Sexiest

EW.com gjorde en undersökning där titeln löd "Sexigaste kvinnan och mannen någonsin", på denna lista var stjärnorna från 40 talet och uppåt 2000 talet med, endast män och kvinnor som majoiriteten bestämde. Det slog mig att alla kvinnor som var med på kvinnan var endast de med kurvor, den enda kvinnan på listan som var catwalk smal var Audrey Hepburn, fast hon har ju sin kvinnlighet på sitt sätt trots allt! Hoppas bara detta får många av er att sluta fokusera så mycket på en kurv centimeter för mycket än för lite. Karlarna vill ha dig som du är! Men till ämnet; Angeklina Jolie krossade både Marilyn monroe, Jessica Alba och andra sexikoner medans Wentworth Miller tog hem matchen över både Clintan, Mark Wahlberg och en hel del andra smaskiga män, och var med nu på att titeln inte är årets utan tidernas sexigaste!! Jag hade nog personligen valt Marilyn Monroe och Harrison Ford, eller Clintan (smaskens!) men alla har vi olika smak så klart! Men för att följa rubriken, märker ni nu egentligen hur idealet ska eller egentligen är? För kvinnan: naturlig och kurvig, ja kvinnligt helt enkelt! Medans vi kvinnor gillar ena riktiga karl-karlar!! Så det manliga idealet handlar mest om utstrålningen, jag tror inte det är själva utseendet som styr så, så länge han har den där blicken som säger "I know what I want". Jag tror vi kvinnor har en grej för äldre män just för att de är mer mogna.
 
 

De 5 osexigaste kvinnorna vid liv

95233-425

Enligt herr magasinet MAXIM har man gjort en undersökning och listat de fem osexigaste kvinnorna, ganska oschysst lista egentligen. Själv tycker jag bara att Amy och Britney hör hemma på denna listan.

1. Sara Jessica Parker
2. Amy Winehouse
3. Sandra Oh
4. Madonna
5. Britney Spears
 

Madonna influenser

Madonna influenser

Detta var inget jag bärde sådär till vardags, men det är trots allt en lite roligare fest outfit alá Madonna.
Body från H&M 199:-
Topp använd som kjol/klänning Åhlens ca 250:-
Skärp  Vintage 30:-

I stockholm köpte jag något stort och rosa

Sthlm
I Stockholm hittar man allt, önskar man hade mer än 300 att shoppa för. Men denna stora rosa mys tröja fick följa med hem. Tillsammans med ett par lack leggins, ett par svarta örhängen, en liten "my" håruppsättning med lugg och BAM vi har en trevlig liten outfit. Sorry för dålig bild kvalite!

Skinn handskar alá johannastic!!

Hanskar
Dom är väll för söta?  Dom blir dina för 250 riksdaler och du hittar dom hos Bianco footwear.
De kommer i tre färger: Svart, brunt och rött!


Roberto Cavalli kopierar!!!

Copy
När jag såg kampanjbilderna från Cavallis kollektion till H&M så slog det mig direkt, den där klänningen har jag sett förr! Britney spears, 2003!! Det är en kopia, det skulle kunna varit samma klänning!!Nu är problemet att jag faktiskt inte vet vem som designade klänningen Britney hade på (nyår?!) Det kanske är Cavalli själv, fast det känns ju lite dumt. som sagt fransarna längst ner, paljetterna,glittret, guldfärgen som blir mörkare nertill, bysten ja allt! Det var ett helvete att hitta en bild där britney bärde denna klänning men hittade en skaplig.
Att kopiera är fel, speciellt om man själv är en stor designer.

Sorry for keeping you waiting..

Sorry!
Nu är det så här till alla som inte visste: att våran data lever sitt eget liv (så jag kan ej blogga från den) nu har jag åtminstonde kommit åt brorsans data så jag kan blogga av mig lite i alla fall, jobbigt och frustrerande att inte få kunna gör det man tycker om!
Jag kan blogga så fort jag början skolan igen (på måndag!!) om jag har tur kanske jag hinner updatera redan ikväll?! Jag lovar jag har INTE övergett bloggen och har massa att skriva! Så håll ut bara några dagar till och jag är tillbaka igen!

Och nej jag är inte gothare, har rött läppstift på mig och inte svart bara för att understrycka!!
Så tills vidare;

TAKE CARE LOVERS!