Now listen to this

MICKEY AVAlON - JANE FONDA


ärligt talat så är det här en av vår tids mest lovande party låt.
Synd att många intekänner till den.
Nu har inte Mickey Avalon gjort någon video till denna klockrena låt.
Så ni får titta på någon B inspelning av ett av Jane Fondas work out pass.
Men lyssna på låten och hör och häpna.
"and you could see her as from, outterspace"

Och om jag vill se ut så här i sommar


En kombination av dessa tatueringar. Så vackra, men endå så stora.
Ärligt talat, man lever bara en gång, och ibland kanske man ska satsa?
De här fjärilarna är inte den typiska fjortis tatueringen alla gjorde på magen
eller i svanken tillsammans med en tribal (ta inte illa upp till er som har så, det var säkert jätte snyggt då)
De här tatueringarna känns mer, jag vet inte. vackra är dom iaf!
Vad tycker ni?

När jag blir stor ska jag bli som du

JENNIFER LOPEZ - I'M GLAD


själva låten är jag inte så "in to" men videon, jag säger bara hell yea! älskar Jennifers tolkning av flash dance. Hon är en sexy mama! Dansen, varje rörelse, jag blir så himla imponerad! och i ett personligt tycke så är det så här en kvinna ska se ut!

Shopping outfit

Shopping outfit

Det var jätte länge sedan jag klädde upp mig, kan bero på den fem veckors långa praktiken.
Eftersom jag redna har bestämda jobbkläder. Så det började kännas som att det var på
tiden att man hade på sig något lite mer roligt.
Hoppas alla haft en bra helg, det har jag haft kan man lugnt säga :)

Veronica Maggio - Månskensregn

Veronica Maggio - MånskensregnVaken i månskensregn
Vridandes i sin säng
Nätterna känns igen
Morgonen kommer sen
Vaken i månskensregn

Brukar han fundera, om det är för sent
Han andas ut och blundar
Undrar om hon vet

Vaken i månskensregn
Vridandes i sin säng
Nätterna känns igen
Morgonen kommer sen
Vaken i månskensregn

Brukar hon fundera, om det är för sent
Hon andas ut och blundar
Undrar om han vet

Johanna provar på vår/sommar modet!


1.  Hög puffig kjol och spets linne. Detta trivs jag grymt bra med! absolut användbart i vår/sommar!
2. Hängslekjol omgjord till kortkort tubklänning. Här drar jag även nytta av den utjatade döskalle scarfen! Något jag också trivs bra i som absolut kommer synas på mig i vår/sommar!
3. Turban! Inte en trend jag kommer följa (tror jag?) beroende på hur knepigt det var att få den på plats och sitta snyggt! Kul grej men mja. Jag och huvudbonader går inte så jätte bra ihop! Ser gärna på andra men inte på mig själv!

Att sälja eller inte sälja?

Att sälja eller inte sälja?
Denna klänning kommer från Asos och är slutsåld. Storleken är 12 vilket motsvarar en större small och en mindre medium.
Har haft denna en gång (på nyår) och jag har inte användt den en enda gång sen dess-
Så jag är lite hit och dit på om jag ska sälja den eller inte?
Vad tycker ni? är det en keeper?
Känns som att den kanske gör mer nytta i någon annans garderob, synd att bara låta den hänga och vara fin!
Har ni förslag med hur jag kan bära upp den till vardags annars?
vet inte hur det skulle bli med en polo under?
Just på denna bild så är klänningen inte struken haha!
Men iallafall, vad tycker ni?

Ellos paketet har anländt!

Ellos paketet har anländt!

I tisdags beställde mamma och jag lite kläder från ellos.
Jag köpte mig själv lite sommar men mer "strand" kläder.
En väska, jätte snygg till beachen och shopping
och även en klänning för bara 99 kronor.
Nu är sommar bara allt jag begär!

Vintage is the shit

Vintage is the shit
Efter att H&M krossat mitt hjärta med den underbara men tyvärr slutsålda klänningen och efter att ha sett den supersnygga skönheten från ASOS som dessvärre är lite för dyr så fann jag
mig ett riktigt kap.
På tradera hittade jag denna ursöta kjol (längst till h) priset? 25 kr + frakt.
Tänk er den i sommar! Dra upp den över bröstet så det blir en klänning.
Den har allt: Den är kort, romantiskt och riktigt söt!
Nu var tyvärr storleken 42 och jag är en 38, men säljaren sa att den var mindre.
Annars är det bara slita fram symaskinen helt enkelt!

Veronica Maggio för MQ

Veronica Maggio för MQ

Många vet att Veronica är en av mina större idoler, hennes musik är fantastisk
då hon blandar gammal klassisk blues tillsammans med lite mer hippigare musik.
Dom här bilderna är Utstrålning, man blir glad av att se på dom och det är sommar
över allt!
Heja Veronica Maggio!

Joanna skirten är äntligen min!

Joanna skirten är äntligen min!
Idag blev den äntligen min, den söta Joanna skirt från Gina Tricot, som tidigare
kostat 200 eller 300? priset idag? 29 kronor.
Fanns inte en tanke att ens tänka på vare sig jag skulle köpa den eller ej?
nu är en vår eller sommar allt jag ber om! com on nooow!
det som dessväre gjorde mig irriterad var då jag såg klänningen på Gina som jag
köpte för 400 kronor och som även den kostade 29 nu? hmm.

New shoes

New shoes

Fick sluta tidig tidag som tur var, det som var lite halv segt var att vänta på bussen.
Så jag tog mig till första bästa second hand och där hittar jag dessa sötnosar!
påminner verkligen om ett par jag tänkte köpa på asos för ett tag sen.
fast blir sur på priserna; 75 kr. vists inte dyrt så, men dyrt för second hand!

Miss Ricci is IT

ricciMs ricci
Christina ricci

Har sakt det förr och säger det igen, Christian Ricci är det.
hon är en gudinna! hon är ett konstverk.

Gårdagens outfit inspiration: Björnligan

Gårdagens
Ibland förvandlas jag till en sån där riktigt impuls shopper. När ens vän köper sig denna sötnos och priset bara är hundra kronor så tänker man inte ens på saken.
Nu är vi tre tjejer som köpt oss en varsin (vi har tur som itne vistas på samma skolor) tillsammans ser vi antagligen ut som björnligan i finkan eller något haha!

Nu har jag en helg med massa jobb att se i fram emot på Konventum i Örebro, "Må bra mässan".
På måndag börjar tre veckors praktiken på Behrns hotell.
Vara där till sju och kanske jobba sammanlagt 9 dagar i streck utan ledighet, Lookin forward! (NOT)