THE HIGH WAIST IS HERE TO STAY..

Rachel Highwasted
Högmidjaa



Onsdagens shopping

Shopping dagen i stockholm slutade med två väskor, bh/trosor/strumpor, gråa leggins, senapsgult linne, highwasted jeans från Carlings (ej fuzzy), L'oreal perfect match underlagscreme, skärp och en sjal.
Älskar väskan jag köpte på Salt från VILA. den är superlik Mulberry Bayswater väskan som är så himla snygg. fler bilder av shoppingen kommer så fort kameran är fixad!

  
Svart handväska med rosett HM.
Brun väska VILA
Brun Mulberry Bayswater (ej min)

Dagens shopping

Idag blev det shopping på hög nivå, och gissa vad? Min kära vän Anna hittade den omtalade Ebba von Sydow klänningen fast i färgen grön, men jag gillar den! Känns lite kul med färg. Tog den sista och turen stod vid min sida för storleken var precis min!  Sedan blev det även en höst/vinter jacka men inte från HM som planerat (eftersom de aldrig får in någon) det blev en liknande från Vila.
Och sedan blev det två par skor, ett par ankel boots och ett par pumps plus en top med puffärmar och hög krage. (bilder kommer)
På onsdag blir det även shopping i Stockholm, hoppas man inte bränner allt. Men då ska jag leta reda på ett par schyssta jeans!


 

Mina favoriter

Mina favoriter

Dita Von Teese, Viktoria Beckham & Kelly Osbourne är en av mina favoriter då det kommer till klädsel. Varför? jo för att de klär sig själva och klär sig personligt. De känns så äkta! Till skillnad från Lindsay Lohan, Paris hilton mfl som har någon som lägger fram kläderna på morgonen (typ). Dessa 3 tjejer kan choka med riktigt snygga outfitts. Några andra favoriter är
Gwen Stefani, Rachel Bilson, Kate Moss mfl.

Shopping måndag/onsdag

Åh äntligen trillar lönen in imorgon på kontot, som jag väntat! Dum som jag är brände jag alla mina pengar direkt förra månaden! nästan första dagen. Men nu är den här igen! Imorgon blir det bara lilla enkla örebro men på onsdag blir det Stockholms shopping! Underbart.
I Stockholm har jag laddat för hms underbara ulljacka, Acnes urläckra jeans samt ett par schyssta ankel boots/stövlar.

  


And she do it again, and again..

And she do it again, and again..
 
En grymt inspirerande outfit. Bra gjort, som vanligt Victoria!


HM håller dig varm till hösten

HM håller dig varm till hösten



Mina kändisdrag

Celebrity
http://www.myheritage.com/ kan man få se vilka kändisar man liknar, här är några som kom upp på mig, andra som kom upp var även Ashley olsen, Angelina Jolie, Jessica Simpson mfl. Lite roligt faktiskt, ser bara vissa drag som liknar mig och inte så mycket mer, jag vet att jag har Kirsten Dunsts Leende och ögon (när jag ler). I vanliga fall får jag oftast höra att jag liknar sångerskan Alicia Moore (Pink) http://xtramsn.co.nz/homepage2/imageLargeView/0,,5607797,00.jpeg.


Simpelt men stilrent

Simpelt men stilrent
En större vit skjorta, ett par stuprör (helst svarta) kan bli något så grymt stilrent! Det är snyggt och enkelt. På denna bild bär jag min fars medium skjorta (har dragit bak en massa typ bakom) men detta får bli ett smakprov tills jag köper mig denna outfit på riktigt (pappas skjorta är på tok för stor)  och ursäkta den dåliga kvalitten på bilden.

Att acceptera eller att inte acceptera

Operationer
Ärligt talat, janet jackson ser helt och hållet ut som sin bror Michael (vem vill det egentligen?) och Fergie, vad i helsike har hon gjort med sig själv? hur gammal är hon? 30 om ens det och hon har redan stramat åt ansiktet och stelopererat sig?  Och viktoria är jätte vacker, se bara vad hon gör med sig själv? att åldras är något man inte kan göra något åt, det är en del av livet, varför kan man inte acceptera det? Vad är snyggast några rynkor i ansiktet eller att se ut som dessa?

Se bara på Pamela Anderson, ett jätte bra exempel på medelålderskvinna som är grymt vacker och inga operationer har blivit skedda. Tyvärr så ryktas det nu om att det ska ha blivit botox i läppar och ansikte. Men har tagit fram en bild för inte alls länge sedan då hon inte har gjort något med sitt ansikte.
 
pamsen




Dag drömmar

Dag drömmar
Keneth Jay-Lane Jordgubbs halsband
Pumps, din sko
Topp, WetSeal
Pannband, WetSeal



ACNE, NÄR ACNE ÄR SOM BÄST

ACNE, NÄR ACNE ÄR SOM BÄST



Kelly har stilen

Kelly har stilen



VARFÖR DISTANS?

Varför ska de hålla detta distans ifrån varandra? Brangelina är ju det hetaste kändisparet. De har ett öppet förhållande, de har ett barn tillsammans, vad krävs mer? KEEP IT CLOSE PLEASE. Ge oss mer kärlek! det är vad vi och ni behöver.

VARFÖR DISTANS?



Det matchande paret

Det matchande paret
jag bara älskar hur beck matchar varandra vid väldigt många tillfällen, de får det att se så snyggt ut. Något jag däremot inte föredrar är hur läskig vic börjar bli i ansiktet, sluta operera dig människa. 


Adam Greens låt till Jessica Simpson

Adam Green har gjort en låt tillängnad åt Jessica Simpson.
Se videon här
http://www.perezhilton.com/topics/jessica_simpson/adam_greens_ode_to_jessica_20060905.php
Förövrigt är Jessica supersnygg i sin frisyr och sin lila klänning.

Adam Greens Jessica Jessica purple



Asos beställning i brevlådan

Asos
 Idag fick jag hem min asos beställning, en liten jumpsuit
som dessutom var nedsatt.
Storlek passade bra och jag är väldigt nöjd!