Jag känner mig så himla lycklig!

Lycklig
5 bra att vara Johanna Pettersson

Jag har funnit kärlek, många varma sköna känslor.
Det kryper i hela kroppen! jag avgudar dig!

jag och min bästa vän åker till Kroatien på lördag, som vi väntat <3

jag har fått en supersmaskig lön!

jag fick veta att vi kanske åker till USA över Jul och Nyår!

Liseberg, skarasommarland och långa, varma sommarnätter väntar framför mig!

Örhängen börjar bli min nya grej

Moi
det var ett tag sen man dealade med örhängen, jag älskar att bära upp större och synligare örhängen.
Här kommer en smygtitt på mina senaste klipp.
1 bilden: Blåa sten liknande örhängen, Cameron Diaz var inspirationen.
2 bilden: stora rosa örhängen, är de inte jävligt färna? och för 29 riksdaler blev de mina!

Att göra sig redo för utlandsresa

Sko
Nummer ett på listan för mig var: ny bikini, nya skor och en schysst klänning att strosa runt i.
Skorna är ett billigt trick, de kan även bli dina för endast 180 kr på allas vårat Din Sko.
De glänser inte lika fint på denna bild som de gör i verkligheten ;), Kroatien, Get ready!

Justin Timberlake - Lovestoned (I think she knows), Grr!


Jag flåsar, stönar och dyrkar.
jag har haft denna låt ganska så länge, men har inte upptäckt hur bra den egentligen ÄR
förens den dök upp som veckans hitvarning på ZTV.
den rösten, den sexiga blicken.
Come to mama!