Nu flyger jag till Holland!!

P & B
oh ja, nu åker jag till Holland i en vecka, massa party och träffa nya människor!
Hell yea!
Ni får ha en underbar vecka så är jag tillbaka inom kort ;)

Take care lovers <3

Se och Häpna

Se och
Hon må vara en av mina största idoler men inte fan hjälpte det mig att gissa mig till vem denna brutta var!
Kan ni se vem det är?
Hör och häpna: Dita Von teese.
Helt crazy!

Remember this? "Nic & the Family - Hej monika"


jag sitter och lyssnar igenom en massa gammla låtar, och vad hittar jag?
Den mest irriterande men endå klockrenaste låten, Hej monika.
haha, jag kommer ihåg vad man hatade dne mot slutet!
Flashbacks, hell yeas!

Idag köpte jag mig en prickig klänning..

Flumm
Ja jag älskar att posera, And I won't quit!
så länge som jag drömt om en prickig klänning! Och vad hittar jag på Gina Tricot
för endast 199 kr? ja ni kan nog lista ut det.
Och passar perfekt gör den! Den anpassar sig efter kroppens former.
Delicious!


Tarzan and Jane were swinging on a wine


Jag lyssnar, om och om igen! det finns inget stop. Candyman är så jävla bra!
Takes me back were i belong, the 50's!
Klockrenare finns inte!

Allmänt trött men pepp för helgen







johanny
Jag kan ärligt talat säga att jag är en smula trött på hänglseklänningen. eftersom varannan person äger en sån.
Men vad gör man när allt ligger i tvätten och man bara inte orkar bry sig?
Idag var jag lite poserig av mig, det tycker jag alla borde våga göra mera!
Posera alltså ;)

Nu ska jag iväg och jobba!

Take care lovers!


Give me corset

Give me corset
Åh jag blir galen, helt till mig! Fy vad jag vill ha en korsett. Finns det något snyggare? sexigare? Bättre? Det ger en kvinnas kropp nåd, tar fram de bästa sidorna!

Jag, till skillnad från många andra i "the fashion industri" suktar efter de pinnsmala, nästan manligt påminnande kropparna.
Men nej, inte jag. Bring the curves on! Ge världen mer Dita och marilyn!

Vad vore vi utan våra kurvor? Det är de som gör oss till kvinnor!

Älska dina extra kilon och bär upp dom med stil.

Take care lovers!

Tara Reid - Oh no you did?

Tara Reid

Bilden talar för sig själv.

Våran version av Robinson Kruse och Fredag


Den här filmen får och vill ni inte missa!
Ett klockrent arbete som har varit riktigt roligt att göra!
Inspelad på min trädgård haha!
Heja på oss!

The daily me

Dagens
Idag var jag sugen på lite sommar. Så det blev HM klänningen (omgjord till kjol)
enkel t-shirt från hm och skärp från second hand.
Inspiration: Grease & Pretty Woman (Alltså 80 tal)
Min mun ser lite creepy ut på bilden, har iaf tänder där även fast det inte ser ut så.
haha!

Dagens låt: Christina Aguilera - Candyman