Dagens: "White Chicks- the Bitch fight"

Dagens "White Chicks- the Bitch fight"


Megan:  Your mother shops at Saks.
Marcus: What? 
Kevin: Oh my God. You want to talk about mothers? You wanna talk about mothers! It's mother time, okay! Your mother's so dumb she went to Dr Dre for a Pap smear! "Something's wrong, Dr Dre! My coochie's doing a beatbox!"
Heather: Well yea? Your mother's so stupid she exercises when she could just get like, liposuction or something!
Marcus: Your mother's so old that her breast milk is powdered. You breast-feed like this:
[blåser ut puder ur handen och alla börjar skratta]
Heather: Your mother is so, like... She's so...

och så fortsätter mamma battlandet. Men ärligt talat, jag är en riktig sucker för alla dessa slags filmer! De jag lever mest för är absolut White Chicks, Scary movie 2 (ta min starka hand HAHA) och Jim Carreys Ace Ventura; Pet detectiv!

Jessica Rabbit

Jessica Rabbit
Jag kan inte rå för det men är inte den tecknade Jessica Rabbit för snygg? Jag älskar hur man inspirerats av Marilyn Monroe och verkligen överdrivit hennes kvinnliga former. Jag älskar hur hon är klädd, hur hon har håret, de långa handskarna, Ögonfransarna, plut munnen och hur hon bara strålar Sexyness!
 

2006s OUTFITS

outfit1
outfit2
outfit3
outfit4

Eftersom det är nytt år och allt tänkte jag visa lite outfits jag haft under 2006, Hoppas de faller er i smaken!
Snart är det nytt år och nya outfits ska det allt bli! Hoppas alla får ett riktigt gott nytt år och att ni fortsätter besöka min blogg!
Pussar och kramar till alla godingar därute!

Dagens: Not another teen movie - cheerleader song

Dagens: Not another teen movie - cheerleader song

"We are black and we know it, We got Big booty and We show it, We're not white, we're not white, we're defenitly not white"

My favorite by Elin Kling

My favorite

jag är helt såld på denna ursnygga och as heta outfiten!
Den uttrycker sig som citatet ur white chicks
"Something thats says I'm not a hore but I'm not a virgin either"
Nej ärligt talat, denna outfit är inspirerande. Tänkte bära en liknande (fast då inte med en så korta shorts och med så höga knästrumpor) Grymt snygg är den iaf :)

Beyonces "Listen" + Chockerande bilder

Beauti

Skinny
Beyonces låtar blir bara bättre och bättre. Nu är jag helt besatt av hennes nya hit Listen.
Uppmanar er att fixa hem låten och bara njuta!
Och om hon är vacker i musikvideon. Se bilderna högst upp! Men något jag blev chockad över var bilderna längst ner, Ser ni smalheten? Säg att det är en korsett hon bär, för det där ser inte normalt ut?
Jag vet att hon har en kurvig kropp men tro mig, det där ser verkligen inte normal kurvigt ut!

Dagens shopping

KjolBlandatSkor


Det blev en hel del som fick följa med mig hem idag på rean!
till en början hade jag inte ens tänkt köpa något förutom någon topp.
Detta blev resultatet! ush, nu får jag avvakta med shopping i någon/några veckor!
Men nöjd det är jag allt ;)

Min nya mobil, Nokia 7373 Rosa

Min nya mobil, Nokia 7373 Rosa
Igår klickade jag hem ett exemplar av denna urcoola och snygga mobil.
Den hade mycket bra finesser och är grymt snygg! den levereras under veckan!
Nu ska jag in och shoppa! Se you later!

Ladies, help me out here!

Ladies, help me out here!

Okej, vilken av dessa skor ska jag ta mig an att köpa?
Det är ju rea på ASOS och då måste man ju som kvinna ta tillfället i akt
och köpa på sig lite pumps, I'snt that right?
Vilket par tycker ni jag ska satsa? Den gröna fanns även i svart.

SHOPPING, Nyckelord: Den lilla svarta

 Little blackLittle black dress-ll-

Nu gjorde jag det endå, det var det närmsta jag kunde komma mina drömmars klänning (som egentligen är gjord av Roland Mouret). Denna stilrena klänningen (de två bilderna åt h) har jag tidigare bloggat om och då sa jag att det var en besvikelse pågrund av sömmarna vid brösten. Men den här gången provade jag en svart och tänkte, nej jag kan inte låta detta stoppa mig! sen syns ju knappt de sömmarna heller!
Jag är supernöjd.
Bild 1 Klänning m fickor från h&m 199 :-, Bild 2 Klänning Gina Tricot 399:-
Fick dessutom med mig hem ett kort, pärlhalsband med tjocka pärlor från Gina och två par trosor från Lindex (tag två för 99)

Black Snake Moan, Justin Timberlakes nya genombrott?

Justin
Black snake moan
Jag är ett stort fan av Christina Ricci (till höger) och är en regelbunden besökare av hennes fansite.
I den nya filmen som nu står klar spelar hon mot Justin Timberlake.
Filmen handlar om Rae (Ms Ricci) som är sexmissbrukare. Det ska vara en stark film och kärlek och att se kärlek ur ett annorlunda perspektiv. Vilka faror utsätter man sig för som sexmissbrukare?
hur tar en partner emot att ens flickvän ränner på kvällarna.
Justin kommer in i rollen som Raes pojkvän, han är pojkvännen som ska åka till Iraq för ett bra tag.
Rae blir brutalt misshandlad en kväll och ligger inför döden.
Då kommer han, han som kommer att kämpa för Raes liv som sex missbrukare, Och det är ingen mindre än Samuel L Jackson.

Filmen kommer att ha biopremiär framåt våren. Jag längtar som aset. En bunt superbra skådisar och en ny skådis, kan bli väldigt intressant eller vad tror du?

Asos paketet har anländt!

Asos klänning Asos top


Blev supernöjd på klänningen och toppen som jag skickade efter!
Älskar den Roland Mouret inspirerade toppen (vill ha i klänning!) och klänningen som
får bli till nyår. Yes denna klänning behövs strykas I now ;)


Utmaning - All I want for xmas

Dear santa

Utmanad av
Nora & Lisa
Utmaningen gick ut på att visa vad man önskade sig mest, kan inte säga att jag önskar mig något mer än nått annat, så här slänger jag ihop lite av vad jag vill ha i jul :)

DEAR SANTA
1. Samsung d830 röd. 2. Ralph Laurens Hot. 3. Filmer, jag är ju en sucker för rysare och sen vill jag gärna ha walk the line, en så stark film. 4. HARRISON FORD jamey. 5. Roland Mouret inspirerad klänning.



Gårdganes shopping, secondhand

secondhand

Igår tog jag en trudelutt förbi myrorna och fann detta.
Vet inte om jag är så mycket för vita skor, men vafan 20 kronor och i bra skick, det kommer säkert
en dag då jag verkligen kommer att behöva dom! Och väskan kunde jag inte stå emot, 20 kr där med :)

Ny design

Miss Ricci

Äntligen har jag fått till lite design på sidan. Jag är ju ingen expert på photoshop och min logga blev tyvärr i Jpg format därför ser den lite halvdan ut. Vet inte hur man laddar upp i annat format?
På bilden har vi Christina Ricci och som sagt -I'm a big fan!

JAG TOG DEN SISTA!

MAJN


Yes, nu hade jag allt tur, Jag tog den sista klänningen och för första gången var det sista exemplaret av något så fint som denna klänning i MIN storlek :)
Plus att jag gjorde ett klipp på den söta svarta toppen, 70 kronor, inte dåligt :)
hoppas bara detta passa nu!

Dagens + Brev från Veronica Maggio

Dagens 

Idag har jag jobbat på Branschmässa för skolan. Och såg ut typ såhär. Ursäkta mig för slarvet av inpillning utav skjorta.
Fick förresten brev idag från en stor favorit artist Veronica Maggio, Blev så himla glad :)

Inspirerad av Eva

 
Inspirerad av Eva


denna söta klänningen har länge varit ett span i mina ögon, Kommer så klart från Asos.
Något jag gärna skulle kunna tänka mig till nyår!
Blev ännu mer inspirerad av speciellt färgen när jag såg Eva Longloria i en liknande klänning (eller ja, en klänning i samma färg)

Lördagskvällens party outfit

Gårdagens party outfit 

Bild 1. Klänningen från MQ.
Bild 2. Min kära vän alexandra och jag